پایگاه اطلاع رسانی دکتر حاج نعمت الله منوچهری

نماینده منتخب مردم شریف اورامانات(پاوه-جوانرود-روانسر-ثلاث باباجانی) در مجلس شورای اسلامی(دوره نهم)

پایگاه اطلاع رسانی دکتر حاج نعمت الله منوچهری

نماینده منتخب مردم شریف اورامانات(پاوه-جوانرود-روانسر-ثلاث باباجانی) در مجلس شورای اسلامی(دوره نهم)

پیام پنجم

وإِنَّ الظَّالِمِینَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاء بَعْضٍ وَاللَّهُ وَلِیُّ الْمُتَّقِینَ ﴿الجاثیه-۱۹﴾

و ظالمان یار یکدیگرند، اما خداوند یار و یاور پرهیزگاران است (جاثیه-19)  

    

إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ ﴿الحج-۳۸﴾

قطعا خداوند از کسانى که ایمان آورده‏اند دفاع مى‏کند زیرا خدا هیچ خیانتکار ناسپاسى را دوست ندارد(حج-38)  

   

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ ﴿الحج-۳۹﴾

به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل شده رخصت [جهاد] داده شده است چرا که مورد ظلم قرار گرفته‏اند و البته خدا بر یاری دادن آنان سخت تواناست(حج-39)

پیام چهارم

"" یَدُاللهِ فَوقَ اَیدِیهِم ""

پیام سوم

*وَاسْتَعِینُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ وَإِنَّهَا لَکَبِیرَةٌ إِلاَّ عَلَى الْخَاشِعِینَ*

پیام دوم

بسم الله الرحمن الرحیم

پناه می برم به خدا از شرک های خفیه، از اینکه تفکرات، گفتار، اهداف و عملکردم رنگ و بوی خودستایی،کبر، غرور، نفاق، دورویی و مردم فریبی داشته و در جهت مال اندوزی و مقام پرستی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی باشد.

خداوند را بابت الطاف آشکار و نهانش شاکرم که نیت و عمل مرا برای رضای خودش و خدمت به مردم خالص گردانید و انشاءالله محفوظ بفرماید.

به یقین الطاف و عنایات بیکران خداوند است که موجب شده بنده حقیر از تمام مقامات، دستاوردها و رفاهیات مکتسبه (مدیریت سازمان بیمه خدمات درمانی، استادی دانشگاه، پزشک و مدیر کلینیک های درمانی با وضعیت مطلوب، پزشک و مدیر کاروان های حج و زیارت و ...) چشم پوشیده و کمر خدمتگذاری و نوکری شما مردم اوارمانات را با افتخار ببندم و خود را کاندیدای نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمایم . به امید خدا در این راه مصمم و استوار بوده و هیچ مانع و عاملی مرا از ادای این تکلیف بزرگ بازنمی دارد و با استعانت از پروردگار متعال و حمایت بیدریغ شما مردم شریف منطقه اورامانات ان شاءالله توفیق ادای دین حاصل خواهد شد.

کوتاه سخن اینکه؛ چون هدفم خدمت بی منت به آحاد مردم است، لذا در راه رسیدن به کرسی مجلس خود را وامدار هیچ فرد و گروهی به غیر از شما مردم شریف نخواهم کرد تا همواره حافظ و مدافع حق و حقوق شما ملت بزرگ در بهارستان باشم.

ان شاءالله

التماس دعا

پیام اول

قطره با دریا، دریاست، ورنه قطره، قطره و دریا، دریاست. 

من قطره ای ناچیز دور از دریای بیکران شما مردم خونگرم بودم که به شما پیوستم تا سرنوشتمان را در دست بگیریم و از نو بسازیم، اقیانوسی باشیم که با یک موج عظیم ناخالصی را از خود جدا و به زلال وجود واقعی خود برسیم. 

من باید از خود بگذرم تا به شما برسم و ما باید از خود بگذریم تا به خدا برسیم: اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم. 

بیایید همگی با یاری جستن از خداوند تغییر بنیادی در خود و در جامعه مان ایجاد کنیم، نگرش و تفکراتمان را تغییر دهیم(چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید)، بیایید سدها، قالب ها و تارهایی را که به دور خود ساخته و تنیده ایم، بشکنیم و بدریم تا به بلوغ فکری شایسته ای که سزاوارش هستیم برسیم. 

بیایید از سدهای من، قوم، عشیره، طایفه و ... بگذریم و یکی شویم، یک دل و یک زبان تا بتوانیم حرفی برای گفتن، چیزی برای خواستن و راهی برای برخاستن و رفتن داشته باشیم.